12 Haziran 2015 Cuma

18 Haftalık Hamile Günlüğüm :) Susam'ın Cinsiyeti

Selamlar, 

  18 haftalık hamile günlüğüme sevinçle başlıyorum. Çünkü bebeğimizin cinsiyetini öğrenebildik sonunda :) Bizim kerata sonunda izin verdi öğrenmemize sağolsun :) 

  17 haftalık günlüğümde yazdığım üzere 1 hafta sonra tekrar kontrole gittik. Bu sefer tok gittim, dedim artık hareketlen çocuğum böyle olmayacak. Çikolatamı da yedim özellikle, torpil geçtim bir nevi bizim susama :) Umutluydum ama bu sefer olacağını hissetmiştim. Doktorumuz ultrasonda rutin kafa,karın ve bacak ölçülerini aldı ; geçen haftaya göre resmen 100 gram almış bizimki. Ve ultrasona göre 20 haftalık çıktı. Susamın boyu biraz uzunmuş normalden o yüzden ultrasonda önde gidiyormuş. Ee olur o kadarcık babaya çekecek belli :) Sonra sıra cinsiyete geldi. Yine bağdaş kurmuş rahat pozisyonunda oturuyordu. Birkaç dürtmeyle açtı bacaklarını ve işte o an ; Oğlumuz geliyormuş :))) 




  Nasıl şaşırdığımı anlatamam, nedense bana hep kız gibi gelmişti ama yanılmışım :) Eşime bile kız olacak diye öyle inandırmışım ki doktor erkek deyince oturduğu yerden bir kalkışı vardı ki görmelisiniz :) İkimizde de şok ama tabi ki sevinç aynı zamanda.Sağ salim doğsun inşaAllah oğlumuz. Şimdi artık rahat rahat alışveriş yapabilir ve isim düşünmeye başlayabiliriz. Ha tabi birde oğlum diye sevebilirim artık susamımı :) Böylelikle bu merakımızı da gidermiş olduk, şükür bebeğimiz de sağlıklı ...

  Bana gelirsek... Ben de bu hafta pek bi değişiklik yoktu. Aşağı yukarı aynı semptomlar. Bu hafta tartı da 58 i görmeye başladım yanı toplamda şimdilik 3 kilo almış bulunmaktayım. 


      Bu haftalık böyle işte. Bir haftayı daha böylece devirmiş olduk :)  

 Benimle kendi tecrübelerinizi, sıkıntılarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere... 

Kendinize iyi bakın, 
Tuba  


İnstagram hesabım :  https://instagram.com/tubiiik



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya bırakabilirsiniz :)