12 Ekim 2016 Çarşamba

Hoşgeldin 1. Yaş... Yusuf Hamza Büyüyor...


Bugün onun günü... Bugün oğlumun yaş günü. 365 gün önce bu saatte dünyaya gözlerini açmıştı. O ana şahit olamadım maalesef, bir annenin en çok hayalini kurduğu anı yaşayamadım. Çok dirensem de tamamıyla uyutulmam gerektiğine karar verilmişti. Nasip değilmiş dedik, 1 saat kadar sonra buluşmaya karar vermiştik oğlumla. 

O an...  İşte o an... oğlumla ilk karşılaştığımız an... Anlatamam ki yaşamak lazım... İlk tepkimi hatırlıyorum ama,anestezinin etkisine inat hatırlıyorum işte... "Çok yumuşak" demiştim kucağıma verdiklerinde,ona ilk kez dokunduğumda... 

Çok şükür bugünleri de gördük ve inşallah daha nicelerini de görürüz oğlum, hep beraber... Rabbim sana hayırlı,sağlıklı,uzun ömür versin. Hayırlı evlat eylesin seni bizlere. Vatanına da hayırlı eylesin inşallah. Hep böyle tatlı tatlı gül emi... Bir anne başka ne ister ki... Çok şükür... İyi ki... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya bırakabilirsiniz :)